PDF merge a okna - vyreseno

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Neděle Prosinec 11 21:34:22 CET 2005

Jirka napsal(a):

> [...]
To jsem take nepochopil.

>Zkuste http://www.pdfedit995.com

Zkusil jsem a funguje. Nevyhodou je, ze se musi stahnout celkem 5 souboru
o celkove velikosti temer 20 MB a otravuje pri pouzivani reklamou.
Zase je fakt, ze toho umi mnohem vice.

>http://www.grafika.cz/art/pdf/gdykes.html (program ale nebyl prilis
>stabilni, uz delsi dobu jsem ho ovsem nezkousel).

Ten se mi vubec nepodarilo najit, zrejme je "stazen z obehu"

>Podivejte se i na http://www.grafika.cz/art/pdf/ps_utils.html

PSUtils jsou zajimave. Mimo jine je tam i skript na merge ps souboru, ale ja
ho neumim pouzit
(Okna mi hlasi, ze "perl neni nazvem vnitrniho ani vnejsiho prikazu").
S tim si nevim rady.

Dekuji panu Jirkovi za snahu pomoci.

Jeste jsem hledal a nasel jsem dokonce dve reseni:
1) pdftk - download tady:
http://www.accesspdf.com/article.php/20041130153545577
   Ma pouhych 1,5 MB a dela presne to, co potrebuji a mnoho dalsich veci
s PDF.
   DOPORUCUJI vasi pozornosti!
2) PDF Blender - download tady:
http://www.spaceblue.com/pdfblender/download.php
   Je jeste mensi a jeste snadnejsi na ovladani (je klikaci). Dela POUZE
spojovani
   vice pdf  souboru do jednoho, ale vysledek je o malinko vetsi, nez u
pdftk.
--
Lubos Ruckl