Signalizace majaku

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Prosinec 11 16:20:24 CET 2005


Abych napred odpovedel Sase na puvodni dotaz detekce vozu s majakem tak 
podle mych informaci existuje system kdy "majak" je vybaven krome 
opticke a akusticke signalizace i radiomajakem vysilajicim VF signal 
nekde v pasmu ktere maji slozky IZS vyhrazeny pro komunikaci, zrejme ma 
velmi maly vykon aby byl detekovatelny jen na kratkou vzdalenost. Tento 
radiomajak neni problem detekovat a tento detektor zrejme Sasa videla. 
Pokud vim, tak nektere firmy vyrabejici majaky, maji system vysilace a 
prijimace tohoto majaku jako standartni vybavu, ovladac majaku ma i 
kontrolku, ze se blizi jine vozidlo s pravem prednostni jizdy. Jestli se 
tento system skutecne vyuziva a jak presne funguje nevim. Vecer budu 
mluvit s clovekem, ktery jako kancl krysa pracuje u PCR a jeste je u 
dobraku takze zkusim zjistit jestli neco nevi.

> Ty ceny nějak nechápu .. přece semafor je vybaven rozvaděčem, který jej 
> řídí, takže mělo stačit napíchnout zařízení na něj. Takže, jaké stavební 
> práce? Uznávám, že co křižovatka, to unikát, takže to bude chtít 

Nojo, jenze jak uz to byva uchytilo se snad nejhorsi mozne reseni. 
Opticom, jak uz nazev prozrazuje je sytem opticky, konkretne IR. Znamena 
to tedy montovat na krizovatku nekolik prijimacu a od nich do radice 
tahnout kabely. Potom celkem chapu uvedenou cenu. Samozrejme pri pouziti 
nejakeho VF prenosu by stacilo rozsirit radic a dat na nej antenu a cena 
by byla radove nizsi.

> takže minimalizovat cena. Imho by mohlo zařízení instalovat přímo 
> Eltodo, co má na starosti většinu světel v republice.

Bohuzel mam dojem, ze s monoplem Eltoda je to pravda, AZD ma jen "par" 
krizovatek a jestli je jeste nekde nejaka firma nevim.

Pavel




Další informace o konferenci Hw-list