Záhadně blikající semafory.

........ ........ ........ sedy.vaclav@seznam.cz
Neděle Prosinec 11 15:52:07 CET 2005

K dotazu na "záhadně přednost autům dávající semafory": Jedná se nejspíše o starší systém firmy OPTICOM. Infračervené signály je možno zachytit na některých křižovatkách i improvizovaným snímačem infračervených impulsů. Co se týče "neodhalitelného kodování proti zneužití", pokud si IF snímač připojíte k libovolné MP3, a na něj dáte dvě LD 272, je asi možné snadno prověřit, zda se semafor nastaví a nebo ne. Když jsem to jednou viděl za sklem hasičského auta, považoval jsem to za přístroj pro noční vidění. Ale to bylo snad v roce 1995.....