Konektor pro LED

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Neděle Prosinec 11 14:50:40 CET 2005

LK: zkratit nozicky a pripajet k nim kolikovou listu
PZ: samice nakrimpuj na nohy LED
MS: na vyvody LED napajkovat protikus zodpovedajuci pouzitemu konektoru
HM: sroubovaci LED

Jde mi hlavne o to aby tu LED tam mohl vrazit kdokoliv, bez pouziti naradi a
nejakych dalsich pomucek. Jakekoliv pajeni ani krimpovani tedy neni zrovna
idealni. Konkretne jde o 5mm IR-LED pro svetelnou zavoru, takze sroubovaci
asi taky tezko sezenu a pokud ano, tak asi nebude takovy vyber jako u
beznych 5mm pouzder. Netusim jak vypada tato objimka uvnitr
http://www.conrad.cz/Foto/id6/obr/1/15/150681_BB_00_FB_obr.jpg , ale pokud
tam staci tu LED jen zastrcit, tak je to presne to co potrebuji. Nejvice
vdecny bych tedy byl za informaci kde takovou objimku sehnat jako polotovar.
Pokud ji neseznu, tak zustanu u pajeni.

Dekuji
Vitezslav Gazda