"Problem" s BeeProgem

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 10 21:54:48 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 10.12.2005:

> V tom okamziku mi vyleze zatizeni procesoru ( v PC, samozrejmne ;-)
> az nekde na 98% a tam drzi dokud toto okno neodkliknu, pak okamzite
> spadne zatizeni nekde na 20% Meril jsem to jak softem co jsem dostal
> k MB tak softem Process Explorer od www.sysinternals.com Po chvili
> mi to procesor prehreje tak, ze zacne rvat alarm.

Bez ohledu na to, co tento problem zpusobuje (nektere programy se
chovaji jako cunata a pak se to takto muze bez problemu chovat),
chtelo by to se zaroven zamerit na system chlazeni. Protoze ani
zvysene zatizeni procesoru by za kratkou chvilku nemelo zpusobit tak
znacny teplotni skok, aby zacal rvat alarm. Nevim samozrejme, na kolik
stupnu mas alarm nastaveny, ale predpokladam, ze ne jen nekolik malo
stupnu nad obvyklou teplotu. Proto si prekontroluj kvalitu chlazeni,
tj. zda mas dostatecne veliky chladic, zda je dobre spojen s pouzdrem,
zda nemas bordel mezi zebry, zda se vetrak toci dostatecne rychle
(specialitou vyrobcu radobytichych pocitacu je rvat predradne odpory,
kam to jen jde) a zda mas take dostatecny prisun chladnejsiho vzduchu
do skatule a zaroven odvod teplejsiho vzduchu ze skatule.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz