Zdrojaky v casopise

MK info@mcu.cz
Sobota Prosinec 10 15:06:26 CET 2005

> Plne souhlasím s predchozim tvrzenim. Zavist se da povazovat za druhou
> stranu sobectvi. Takze autor, ktery nezverejni ani hex soubor, natoz
> zdrojak se sam zarazuje do patricneho supliku.

ADMINE sorry, ale tohle mi nedalo :-((

Dalsi posledni spravedlivy, ktery v zivote nezverejnil zadny svuj vytvor,
ale smahem ruky dokaze zarazovat do supliku ????? A to vse v threadu, kde se
vycitalo delani si srandy z komancu?? Zvlastni, nejak to tu zasmrdelo a
nebyla to sira pekelna.

Existuji spousty duvodu proc u konstrukce neni zverejnen hex ci zdrojak a v
mnoha pripadech to zdaleka neni na skodu veci. Clanek
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=430 bylo vubec prvni
zverejneni overene konstrukce klonu ICD2 na internetu - vetsina ostatnich
vychazi z teto. Presto ze nebyl nikde zverejnen hex, ci drojak vyrojilo se
najednou mnoho dalsich odvozenin. Jsem rad, ze jsem se na zaklade Vasi
poznamky mohl zaradit do patricneho supliku. Jen mam maly problem, kam asi
tak zaradit Vas  :-)))))))))

howgh

S pozdravem
MK