ADMIN: Re: zpozdeni relatka

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Prosinec 10 13:56:57 CET 2005

No moment, sice jsem se Vas zastal (a ne zrovna kvuli Vasemu dotazu, ale
ze to byla prilezitost), ale to neznamena, ze Vam to musi zde nekdo
naservirovat aniz Vy byste vynalozil sebemensi usili. Pokud jste takovy
samouk a zacatecnik, ze to co  Vam bylo porazeno nestaci tak zrejme si
ani lepsi radu nezaslouzite. Kupte si nejake knihy a hledejte na internetu.

Nikdo Vam zde NEMUSI odpovidat a stejne tak neni duvod abyste hodnotil
zde verejne co je Vam dobre a co ne, alespon ne timto zpusobem. A osobne
sam za sebe Vam mohu rict, ze s timhle pristupem Vam asi uz nikdo nic
neporadi.

ADMIN