vyuziti pasma 40 MHz

JP j.prachar@i.cz
Sobota Prosinec 10 13:17:16 CET 2005

Jestli se Vam zdala ta (predpokladam moje) reakce neadekvatni, tak
rozhodne nebyla minena jako nejaky utok. Spis jako upozorneni ze se tam
neprovozuji jen auticka z hypersupermarketu.
A ze ten kdo tam bude neco vytvaret by o tom mel vedet.
Aby se nestalo, ze si tu nekdo precte, ze pasmo 40 je free a bez
hlubsich znalosti a vybaveni postavi nejakou "xx watovou rusicku".
O letadlech sem nemluvil, protoze pro ne je prave vyhrazeno pasmo 35MHz.
Taky si myslim, ze spousta modelaru by uvitala kdyz by pro ne nekdo
zacal vyrabet nejake inteligentnejsi pojitko s lepsim zabezpecenim
prenosu dat.
Bohuzel tento trh asi neni tak moc zajimavy a tak je nejaky vyvoj v teto
oblasti dost mizerny.
JP