Signalizace majáků

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Prosinec 10 00:25:44 CET 2005

OT poznamka:

neviem, ci take nieco maju, ale kazdopadne by MALI (nie MOHLI) mat.
Mamin kolega si takto vosiel na zelenu do krizovatky, kde ho zramovala
(cesky sejmula) policia s majakom, ale bez zapnutej hukacky. Netvrdim,
ze aspon ciastocne nebol na vine aj dotycny kolega, ale nejake
doplnkove signalizacne zariadenie by sa mu vtedy isto hodilo!
...marodoval pol roka, spolujazdkyna ma trvale nasledky.

miro