DVD-RAM media

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Prosinec 9 23:22:34 CET 2005

Prakticke zkusenosti nemam, ale myslim, ze je to na caste prepisovani mnohem
vhodnejsi nez RW. Ty maji garantovano asi 1k prepisu a RAM asi 100k prepisu.
Kompatibilita ale nic moc, umi to jenom nektere mechaniky (napr. LG-GSA...).
Jinak nechapu jake spatne zkusenosti muzete mit s DVD-R medii - teda pokud
jste nekoupil vylozene sunty jako jsou MULTIDISC, ty bych nechtel ani
zadarmo ("zkazilo" se mi asi 250 CD-R medii). V soucasne dobe vypaluji na
japonske Taiyo Yuden, coz by podle testu na www.cdr.cz mely byt jedny z
nejkvalitnejsich medii a zatim jsem s nimi naprosto spokojen, lze koupit
napr. zde
http://www.computershop.cz/eshop/default.asp?cls=stoitems&fulltext=yuden&sub
mit=Hledat

S pozdravem,