ISP a fuses u AVR - was: Stavitele digitronovych hodin...help

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Prosinec 9 16:52:54 CET 2005

Miroslav Sinko wrote:
> Svoju otazku som smeroval na to, ze ak nie je cisty, tak mozu byt prave
> fuses nakonfigurovane tak, ze cez ISP to nepojde - a tym padom vam nema
> zmysel stracat cas patranim, ci mate v poriadku ISP programovaci
> adapter, dlzku kabla, LPT port atd... To ma zmysel riesit len ked ste
> si isdy, ze MCU je schopny zit cez ISP. Dajte si ho teda "opravit" cez
> paralel a potom mozte skusit znova :-)

Toto s tymi AVRkami a fuses a ISP je akosi dost casta tema. Neexistuje
nejaky step-by-step guide alebo nieco podobne, v zmysle - ak nejde bastl
na paralel, skus najprv skratit kable, dat kazdy druhy zem, vyskusaj iny
soft, skus iny paralelny port/PC; ak ani to nie, pozri ci kmita
oscilator, skus vonkajsi oscilator, pozri ci je spravne cvicene s
resetom (ci ho nejaky kondik nedomrsi), skus to cez JTAG, napokon skus
na paralelnom programatore.
Podla mna to uz niekto niekde musel spisat...?

wek