OT: Motor do DVD

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Pátek Prosinec 9 15:11:22 CET 2005

Ja si uctenku schoval, ale tak, ze ji nemohu najit a deti otravuji :-)))

Vladimir

----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 09, 2005 1:17 PM
Subject: Re: OT: Motor do DVD

> Elektroniku nema, mel jsem ho rozebrany, je vadne, asi proseknute vinuti.
> Vyrobce DVD je jakysi XORO. Nekup to, kdyz to bylo tak levny :-)))

Klidne to kup, ale schovej si uctenku. V ruznych supermarketech prodavaj
neznackovou elektroniku nekdy i s 3-letou zarukou, jenze lidi ji bohuzel
stejne nevyuzivaji...

Jinak - nejobycenejsi DVD prehravace stoji sice kolem tisicovky, ale neumi
prehravat DivX, zatimco o par set drazsi (cca 1500-1600) typy uz jo. No a
jeste o neco drazsi (cca 2000) maji navic 5.1 vystup (6x cinch). IMHO i
nejlevnejsi veci je potraba kupovat s rozmyslem (_no flame pls_).

P.K.