Merania VF obvodov vektorovym analyzatorom sieti - prezentacia

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Prosinec 9 13:06:27 CET 2005

bh> zobereme dlhsi :-))))

Ale pak ty ns nesedi.
Myslim ten dotaz naprosto vazne. Je mi jasne udavani delky kabelu v
ns, ale to podle provedeni kabelu znamena nejakou fyzickou delku.

Z predchoziho jsem pochopil ze pri porizovani kabelu vubec potrebnou
delku neuvadis. Jedine vysvetleni ktere mi vychazi je ze se jedna jen
o zpozdovaci linku, takze opravdu na fyzicke delce nezalezi, ta se
vejde vzdy a jeste zbyde mnoho ns stocenych dokolecka.

Tomas