vyuziti pasma 40 MHz

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Prosinec 9 11:14:57 CET 2005

Pokud myslite zarizeni Spectrum tak vyrobce doporucuje pouze pro auta a
ted v nejake opravene verzi se odvazil napsat pro pomalolety a podobna
letadla. Problem je take v povolenem vykonu pouze 100mW a zarusenosti
pasma. Ja osobne bych tohle do era nedal. Vzdalenost mezi Tx a Rx muze
byt snadno 1km u velkych vetronu.

RadekCX