Eagle device, Existuje pro Eagle device PDF (misto PS)?

APa navrhpcb@centrum.cz
Pátek Prosinec 9 02:33:00 CET 2005

Presne tak, myslel jsem toto device pro CAM, jestli to existuje... Ono staci
kdyz mate nainstalovan Acrobat tak asociace na .ps ihned generuje PDF, ale
je to "delsi", proto jsem se ptal.