co je za soucastku S3V4D ?

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Prosinec 8 16:27:05 CET 2005

To by mohlo byt (pin 3 IO555 je vystup) Ak mas a mozes posli mi icq cislo,
resp. moje je 209 598 598

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: <ivanhw@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 08, 2005 4:20 PM
Subject: Re: co je za soucastku S3V4D ?

To vykonove ma tvar jako treba 7805, uprostred
pouzdra pouze vylisovane kolecko s necitelnym napisem
normalni abecedou-znacka vyrobce.
Leva noha pres SMD rezistor tenkou cestou na PIN 3 IO /555?/.
Stredni noha na tu "diodu" a asi zaroven i na mechanickou
 cast spinace a pres tu diodu na + BAT. Prouzek u "diody" je u +BAT. Prava
noha "vykonu" je na - BAT. Chladic je
 na "stredni nohu".
Jinak nevim, jak poznam mosfet.

diky Ivan