Zdrojaky v casopise

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Prosinec 8 10:42:10 CET 2005

> Dalsim zdrojem konstrukci by mohla byt redakce, je vazne problem zamestnat
> dva konstruktery? S kvalitnim casopisem by jiste rado spolupracovalo nase
> vysoke skolstvi a mame zde dalsi zdroj konstrukci.  Koneckoncu nektere
> konstrukce mohou vzniknout jen na akademicke pude protoze pristrojove
> vybaveni nutne pro vyvoj je natolik financne narocne, ze nepatri do vybavy
> beznych elektro nadsencu a to ani tech movitejsich.
> Ze je cesky trh maly a ja jsem naivni, mozna, ale je zde i trh slovensky a
> dobrou konstrukci radi nasledne pretisknou i v zahranici.
> [...]

Vrele doporucuji kazdemu z horlivych debatujicich se nechat zamestnat v
redakci podobneho bulvarniho platku :-))))))))

Mam za sebou neco pres rok trvajici zkusenost v "redakci" AR Tu "redakci"
tvoril jeden clovek, ktery zvladal vse od vytvoreni obsahu, navrhu
konstrukce, naroutovani DPS, osazeni, oziveni az k vlasnimu zalomeni, odvozu
do DPT studia a predani filmu vydavateli. Touto "redakci" jsem  se nechal
ukecat na vytvoreni cca 1/3 obsahu rocniku s tim, ze budu placen vydavatelem
jako externi konstrukter/redaktor. V konecnem vysledku jsem za tuto praci
obdrzel neco pres 10kKc - ne za mesic, ale za ROK :-)))))))

Toto k pristupu vydavatele a snaze po zkvalitneni obsahu. Znovu opakuji -
nejde o obsah, nejde o kvalitu jde jen a pouze o maximalni vynos pri
minimalnich nakladech. Vse ostatni jsou jen zvasty, ktere s realitou nemaji
nic spolecneho. Je jednodussi a levnejsi udelat casopis barevny na kridovem
papiru (lepe se proda reklama), nez ho udelat opravdu kvalitni po obsahove
strance.

Proto tu pisi ze cela tato debata je o "ho.nu". Jsou to jen pivni kecy,
ktere s realnou predstavou o fungovani obdobneho platku nemaji pranic
spolecneho. Naprosto stejne se zvani v hospode o fotbalu, politice a jinych
reality show :-))))))

S pozdravem
MK