LED svitilna

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Prosinec 8 10:17:53 CET 2005

Zdravim,
celovka se 7 LED diodami se da poridit cca za 100 ceskych (cinska vyroba a
kazda desata ma nejaky opravitelny vakl, tedy alespon z posledni serie
kterou jsem kupoval).
Pouzival jsem ji v lete na cestu pres les (naprosta tma, protoze to bylo v
obdobi destu a bylo neustale zatazeno) do hospudky pri stavbe skautskeho
tabora. Bohate stacila jedna LED a kupodivu nebyl az takovy rozdil jestli
svitily vsechny nebo jen jedna.
Svemu ucelu to vyhovelo. Napajeni 3x AAA.
Par celovek ( tusim asi 5ks) s nejakym vaklem tu mam co zbyly po prodeji.
Tady je foto http://i22.ebayimg.com/01/i/05/96/b1/3f_1_b.JPG
Pokud jste z Prahy, tak se klidne stavte.
J. Polivka

----- Original Message -----
From: "ahoj ahoj" <tomasser@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 07, 2005 11:10 PM
Subject: LED svitilna

Dobry den
Chtel bych poprosit o radu.  Vlastnim celovku s halogenovou a normalni
zarovkou a premyslim o predelani klasicke zarovky za modul s 5x bilou LED.
Tento modul se dokonce prodava, bohuzel za nekrestanske penize.
Chtel bych moznost regulace proudu a tim i svitu v nekolika krocich a
zaroven co nejvetsi ucinnost zapojeni. Muzete mi prosim poradit?Celovka je
napajena 6V(4*AA), nebo 4,8V z Ni-Mh.
moc diky. tomas