RE: programátor na HW LPT ISP Prog

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 8 10:15:46 CET 2005

Dobry den,
je mozne ze byly ty HC spatne... Mel jsem jich jen par (cca 4ks) ze starych desek.
s HC se mi to chovalo tak, ze treba 3x sla atmega naprogramovat v pohode, po ctvrte nahlasil write failed, pak zase fungoval pak u konfigurace pojistek napsal chybu atd.. Podle me vzdy pri zapisu do procesoru nekdy udelal chybku. (pri cteni procesoru nebo verifikaci behal uplne v pohode). Pak jsem pred par lety zkusil z nouze LS a vse behalo uplne v pohode. Ale jak rikam tyto obvody jsem nikdy nekupoval pac jich je dost na starych deskach a daji se horkym vzduchem kdykoliv vymenit. S pozdravem Vlada Loula