� LPT ISP Prog

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Prosinec 8 08:11:23 CET 2005

Ja jsem ten nejmin povolanej, pac jsem to sam nerozbehl, ale programator
mi posilal p.Loula a psal mi privatne, ze HC a HCT mu v tom vetsinou
nefunguji bud vubec a nebo jen castecne a ze pouziva obvody LS (ty maji
asi dostatecne silne vystupy). Nicmene ted naposledy mi psal, ze musel
jich vyzkouset nekolik nez to chodilo (nenapsal mi duvod), ale nebejt
toho, ze potrebuji nutne preprogramovat tu ATmegu do tech digitronovych
hodin tak bych do neho asi nesel. Nevypada to na stastne reseni
programatoru - asi jako PICprogramatory napajene z COMportu.

RadekCX