navrh desky s bga

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Čtvrtek Prosinec 8 00:46:17 CET 2005

Zdravim,

Mno mne by stacily bohate dva funkcni kusy:), ackoliv ted nevim, zda to ma
jeste smysl, uvazoval jsem o pouziti brouka v lete a dosti veci se od te
doby zmenilo:).

No stacily by dve vrstvy?
Jedna zem, techto vystupu je tam plno, to je ta zalita oblast a druha pro
signaly, kterych neni tak mnoho?

Jinak ta horni polovina(signaly), jsou navrhnuty dle doporuceni vyrobce
svaba...

Jeste otazka, zda by bylo prihodnejsi, kdyby ty spoje zemi byly proste jen
propojeny tenkymi vodici do mrizky?
Bylo by to lepsi, horsi?

S pozdravem,
                Marek Pavlu