LED svitilna

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Prosinec 7 23:32:46 CET 2005

No jednoduse, k NiMH baterkam ledku a odpor. Na ledce je cca 3,6-3,8V a
baterka ma 4,8. To se nevyplati vymyslet nejaky menic. Baterka ma po celou
dobu vybijeni temer konstantni napeti (proto klidne ten odpor) a na konci
vybijeni bude proud postupne klesat - docela vyhoda proti menici, ktery by z
baterek cucal co muze a pak najednou chcipnul. Po vybiti tak na 3V proud
zmizi a baterka se ochrani proti prepolovani nektereho clanku. Neni v
jednoduchosti genialita? :-)))
Andel

----- Original Message -----
From: "ahoj ahoj" <tomasser@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 07, 2005 11:10 PM
Subject: LED svitilna

Dobry den
Chtel bych poprosit o radu.  Vlastnim celovku s halogenovou a normalni
zarovkou a premyslim o predelani klasicke zarovky za modul s 5x bilou LED.
Tento modul se dokonce prodava, bohuzel za nekrestanske penize.
Chtel bych moznost regulace proudu a tim i svitu v nekolika krocich a
zaroven co nejvetsi ucinnost zapojeni. Muzete mi prosim poradit?Celovka je
napajena 6V(4*AA), nebo 4,8V z Ni-Mh.
moc diky. tomas