Zdrojaky v casopise

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Prosinec 7 22:55:20 CET 2005

> Ale jo, Jakube, ja Te chapu. Ale pochop take ty me - ono to zcela
> vazne neni vubec vtipne napsat lidem neco o komousich. Me to napriklad
> nepripada moc legracni. Ty jsi to asi nezazil, ja jsem to take zazil
> jen malo, take se rad kouknu na Pelisky a podobne filmy s dobrym
> hereckym obsazenim, ale jinak ono to vazne nic vtipneho nebylo. To
> neni moc dobre tema na zertovani, uz vubec ne proto, ze se nam to sem
> brzo vrati a pak teprve poznas, co ti "lide" dokazi (a nepreji to ani
> tobe ani sobe).
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Ja jsem to tedy zazil docela huste a jednou jsem mel docela dost namale,
abych za svuj nazor velmi podobny tomu, co jsem publikoval pred chvili tady,
nevyletel ze ctvrtaku fakulty. Vim dost presne o cem mluvim a rozhodne mi to
neprijde ani trochu vtipne. Naopak nechtel bych, aby musela treba generace
mych deti znova prochazet tim humusem, kterym jsme prochazeli my. Proto, kdyz
me uderi do oci nazory, ktere mi to pripomenou, hlasite protestuji.
Ale to jen tak na okraj. Jsme uz opravdu hodne OT a navrhuju to skoncit.

Jakub Serych