Pohon vretena CNC frezky

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Středa Prosinec 7 21:32:27 CET 2005

ty motory se pouzivaji bez prevodovek (pri tech otackach by to asi byl
problem), byva na nich primo upinka na konus pro stopku frezy. Nejsou tedy
treba tak velke tocky (staci 20k), ale ten motor musi byt silnejsi. Pro
beznou praci na plexi do 20mm a slaby hlinik je pouzivany tak 1.5kW. Cenu
mam v poznamkych napsanou 1400 Euro (vyroba na zakazku do 7 tydnu). K tomu
invertor - osvedcil se mi TAIAN (nejlepsi pomer cena / vykon ktery jsem
objevil) - prodava www.konzult.cz
chaos