Zdrojaky v casopise

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Prosinec 7 18:34:22 CET 2005

>Ja jsem tuto debatu zacinal ne proto, aby se neco vyresilo, ale abych
>proste rozpoutal nejakou normalni, zcela neagresivni a pratelskou
>diskusi, a dozvedel se nejake nazory vice lidi, kteri zde jsou
>prihlaseni, protoze se s tim dostavaji do styku.

Jedno teoreticke reseni by tu snad bylo - dodavat dostatek kvalitnich
clanku s publikovanymi zdrojaky (jenom kde je brat). Potom budou PR clanky
celkem logicky odkazany do centralniho oddilu. A protoze se takovy clanek
nevyplati, tak je ani nikdo nebude psat.

Kazdy clen konference by mohl jednou do roka napsat nejaky konstrukcni, to
bude asi 600 clanku za rok (ne-li vice), to by mohlo PE i AR stacit :-)

J. Hanzal