Zdrojaky v casopise

Rt jr@siliconbrain.biz
Středa Prosinec 7 16:08:14 CET 2005

Duvody, proc autori nezverejnuji zdrojaky ani HEXy nechci rozpitvavat,
ale znacnou roli v tom hraje kverulantstvi ceskeho naroda.
A prave proto, ze je dnes jina situace, bude nejlepsi, kdyz nechame
formu zverejnovani stavebnich navodu na jejich autorech a vydavatelich
konkretniho casopisu. Soucasny stav jim zrejme vyhovuje.
Ja PE, AR i zde zminenou Ikarii prestal kupovat a v takto usetrenem case
se zacal elektronikou zabyvat vice do hloubky. Jako zdroj informaci mi
postacuje internet, pripadne knihovny.
Vice uz k danemu tematu nemam co rici.
--
Rt