Zdrojaky v casopise

Michal Krestan krestan@hw.cz
Středa Prosinec 7 11:11:54 CET 2005

Asi jsem trochu zaspal, ale napsal by me nekdo, za kolik se nabizeji (jestli
je to jeste aktualni) desky na ten generator?
Vsude jsem cetl, jak se tu kazdy hada o virtualni cene, ale presnou castku
jsem nenasel:-(

        Michal

----- Original Message -----
From: "Tomáš Dresler" <dresler@hw.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Cc: "'Daniel Valuch'" <daniel.valuch@cern.ch>
Sent: Wednesday, December 07, 2005 9:11 AM
Subject: RE: Zdrojaky v casopise

K tomu DDS: za SW jsem zodpovedny ja, jeste ladim komunikaci s displejem
(nejspis vadna inicializace?), menu a funkcnost je temer hotova (chybi
otestovat atenuator) a dopsat komunikaci pres RS-232. Ovladaci SW k PC
uz mam hotovy.

Funkcni verze popsana v AR bude zdarma ke stazeni (minimalne jako HEX),
pripadne dodelavky na prani zakazniku uz jako zakazkovy vyvoj.

To je dobry model, ne? :-)

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler