Hladam schemu mik. predzosilnovaca

Danhard danhard@volny.cz
Středa Prosinec 7 09:09:09 CET 2005

Nevim co chcete pouzit za zesilovaci prvky ? pokud operacni zesilovace, tak
se pri asymetrickem napajeni udela umely stred napajeni, ke kteremu se
vztahuji DC urovne.
Zapojeni je jinak stejne.

Danhard

Ano, to je pravda,
ale ja tu hovorim o NESYMETRICKOM NAPAJANI ZARIADENIA!
Samozrejme ze phantomove napajanie je nesymetricke. Ale vsetky zapojenia (aj
to na odkaze) ma napajanie symetricke, co je kamen urazu.

S pozdravom Miro