Zdrojaky v casopise

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Středa Prosinec 7 09:20:05 CET 2005

Ahoj,

>dneska zase prisla Prakticka elektronika (mimochodem, fakt tam zacina
>ten DDS), tak si rikam, ze uz chci dlouho spustit diskuzi na tema, jak
>temer vsechny konstrukce s procesory maji vzdy napsano, ze si nekdo
>muze objednat naprogramovany procesor.

ja tam obcas taky nejaky ten clanek poslu, ale davani zdrojaku beru jako
uplnou samozrejmost (nekdy teda dam na web jenom hex a poznamku, ze kdo
potrebuje zdrojaky, tak si o ne muze napsat na mail). Stejne tak se snazim
firmware dal vyvijet i po uverejneni clanku, kdyz se tam najde nejaka i
nepodstatna chyba nebo nedodelek - nekteri to uplne ignoruji a to mne
pripada vyslovene sproste. No a programovani procesoru za penize delam jenom
tehdy, kdyz nekdo moooc prosi, ze nema programator, proste se mne to ani
nevyplati.

Mam ale pocit, ze hodne autoru vyuziva PE jen jako svoje inzertni medium,
uverejni si PR clanek a jeste za neho dostanou honorar (ptal jsem se nejaky
rok zpet v redakci, neberou poznamku o zasilani stavebnic atd. na konci
clanku za placenou reklamu - ale je pravda, ze se to uz mohlo zmenit).

Hezky den,
Ivos