Zdrojaky v casopise

MK info@mcu.cz
Středa Prosinec 7 08:35:04 CET 2005

> Ja treba jsem kdysi davno hodne cetl ruzne nemecke casopisy o
> elektronice, kde se publikovaly takove clanky, a tam to vzdy bylo
> kompletni.

Tak nam zas ten Fenix povstal z popela :-))))))
Celkem bych doporucil kazdemu aby si na vlastni kuzi odzkousel alespon jednu
(nejlepe role): vydavatel - autor.

Mimochodem - neznam ve svete casopis (natoz sprechajici), kde by ke KAZDEMU
clanlu
byl zaroven publikovan VZDY i odpovidajici kod. A to prosim louskam kde jaky
platek
s relevantni tematikou jiz nejakych tricet let. Mozna nejvice se uvedene
utopii blizi
Circuit Cellar (potazmo predchudce Byte), ale opet je tam jen to "blizi". Z
risskeho
bulvaru to snad byval C&T, ale i to jen castecne a v davne minulosti.
Elektor ani nahodou.

> Tady mi to pripada, ze si Flajzar vyda clanek za autorskou
> odmenu, ovsem ani ne tak kvuli te odmene nebo snad sve dobrotivosti,
> jako spis jen proto, ze si hned za clankem zaplati odkaz na svoji
> stavebnici.

Nikdy me neprestane prekvapovat, jak jsou nekteri lide vnimavi a dokazi
odhalit
tak prisne utajovane tajemstvi jako je PR clanek zamereny na prodej nejakeho
produktu :-)))))

S pozdravem
MK