vkv stereo vysilac hotovy/stavebnice

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Prosinec 7 07:26:10 CET 2005

Takova zarizeni presne pro tenhle ucel se prodavaji
Jinak hledat neco jako piratske vysilani, radio, atp, nasel jsem kdysi
nejaka shemata (taky jsem resil stejny problem, pak jsem koupil MP3 radio
:-) ) Nejvetsi problem je sehnat krystal pro stereo encoder, je to nejaka
dost blba frekvence.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Zdenek Aster
Sent: Wednesday, December 07, 2005 2:57 AM
Cc: HW-news
Subject: vkv stereo vysilac hotovy/stavebnice

Nevite nekdo o nejake stavebnici, ci hotovem vyrobku,
ktery bude mit minimalni vykon (kdyz uz budu porusovat
predpisy) a  rozumnou stabilitu frekvence a jeste bude
stereo, potrebuju dostat do autoradia s cd, externi signal
a lepsi cesta fakt neni, zlata dobra kazeta na import signalu ;-)

Nechci nic rozebirat ani se v nicem vrtat, maximalne kdyby
nekdo mel popis original komunikace skodovackeho
changeru s autoradiem, to by bylo vubec nejlepsi, i
kdyz naprogramovat emulaci z mp3 pdacka by
asi taky nebylo zrovna jednoduche  ;-))))

Zdenek Aster