Zdrojaky v casopise

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Prosinec 7 02:27:45 CET 2005

Nemohu nez souhlasit !

Puvodni zprava ze dne 7.12.2005:

> Ja myslim ze si to musi rozhodnout predevsim autor toho kodu, jestli
> to da nebo proda. Taky mate moznost napsat si to znova a lip. A pak
> to svoje davat free :-)

No jasne. Tedy takhle - ja nemam potrebu si neco delat a psat kod, ani
si kupovat naprogramovany procesor. Ovsem kdybych publikoval nejake
reseni v casopise, zcela jednoznacne bych ten svuj zdrojak uvolnil.
Pripada mi to jednoznacne logicke.

> Myslim ze se to tu uz kdysi probiralo a co clovek to jiny nazor.
> Smutne by bylo, kdyby se tu rozpoutal flam - autori kteri za
> vynalozenou praci chteji alespon neco a uzivatele kteri si mysli ze
> co je publikovane v casopise musi byt zdarma. Tak trochu mi to
> pripomina spor mezi majiteli domu a najemniky o najemne. Andel

Ja treba jsem kdysi davno hodne cetl ruzne nemecke casopisy o
elektronice, kde se publikovaly takove clanky, a tam to vzdy bylo
kompletni. Tady mi to pripada, ze si Flajzar vyda clanek za autorskou
odmenu, ovsem ani ne tak kvuli te odmene nebo snad sve dobrotivosti,
jako spis jen proto, ze si hned za clankem zaplati odkaz na svoji
stavebnici.

PS: No nerad bych tedy rozpoutal flame.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory