Hladam schemu mik. predzosilnovaca

stanfred 7009@seznam.cz
Úterý Prosinec 6 23:05:37 CET 2005

To nepopiram, ale proc tam chce nesymetricke napajeni? Jak by se pripojil
phantom? Jedine vyuzit pouze jeden vystup z mikrofonu a mit kompletni
signalovou cestu nesymetrickou. Jenze zadatel se ptal na overene schema a to
bohuzel nemam.

Stanislav Svoboda

ma tam dostatocne napajacie napatie aby sa dal zapojit aj SSM2019. Tento
obvod doporucujem, je to jeden z najlepsich operakov pre audio aplikacie
tohoto druhu ake kedy existovali.
b.