Zkousecka elektrolit.kondenzatoru

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Úterý Prosinec 6 19:37:07 CET 2005

Ahoj,
schanim schema/stavebnici vyrobku, který mi popisoval jeden znamy. Jedna se
o tester elektrolitickych kondiku, umoznuje v libovolnem zapojeni zmerit
"seriovy odpor" (myslim ze to se meri) a rici, jestli je kondik OK nebo ne.
Meracek je postavet tusim na Atmelu a k indikaci slouzi pasek/nekolik ledek,
automaticky se vypina (pokud se na nej zapomene). Ceny pry byla kolem 350,-
Kc. Vite někdo o co jde a kde to sehnat? S googlem jsem nebyl uspesny,
nejspis nevim co vlastne hledam. Objevil jsem podobne meracky, ale třeba jen
se 2ma LED. Tento jich ma vice a lze tedy odhadnout vaznost poskozeni. Diky

Milan