mikroampermetr

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Prosinec 6 17:04:35 CET 2005

Tomasek Ludek Alex wrote:
> Mam zalohovane zarizeni z baterie. Nejaka SRAM, + par dalsich obvodu.
> Potrebuju vedet jaky odber to vsechno ma s urcitymi obvody. Popripade co
> ve jeste muzu pridat. Jsem omezen velikosti pouzite zalohovaci baterie a
> samozrejme potrebuju aby zalohovani bezelo co nejdele. Odhaduju spotrebu
> kolem 30uA ale je o jen hruby odhad. Potreboval bych to vedet presneji.

Mam pocit ze sa to tu nedavno preberalo.

IMHO je taketo nieco lepsie merat tak, ze sa nabije kondik (tantal) na
nejake napatie blizke baterkovemu a meria sa cas, kym sa vybije o nejake
male napatie. Najma pri pulznom odbere (obcas sa zobudzajuci procesor)
by bolo meranie prudu beznym (mikro)ampermetrom prinajmensom problematicke.

wek