mikroampermetr

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Prosinec 6 12:33:21 CET 2005

Tomasek Ludek Alex napsal(a):
> Tech 0.1 je rozsah. Jen jsem se trochu bal abych spravne nastavil ten OZ
> aby mi rikal pravdu. Tedy jakou presnost odporu treba pouzit. Merit to
> muzu proti zemi. Ale asi mi ted unika jedna uplne zakladni vec. Nemusim
> merit proud v serii se zarizenim? Takhle se meri jako proud na delici...

Smarja... Tak proste ten bazmek nabastlite s baterkou (a merakem) jako
galvanicky plovouci a muzete merit jak chcete, ne? Transimpedancni
zesilovac se chova na vstupu jako zkrat (vzato idealne a samozrejme v
urcitem rozmezi proudu vzhledem k napajecimu napeti a zpetnovazebnimu
odporu).

Vubec jste neuvedl, wo co go. No a pokud nemate jasno v te opravdu
zakladni obvodarine - nebylo by lepsi, aby to udelal nekdo jiny?

--
Jirka