Gunnovy diody?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Prosinec 5 15:13:03 CET 2005

Na Ebay stojí cesiový normál ve slušném stavu tak 2.000-5.000 USD.
Rubidiové normály se tam pohybují tak mezi 300-500 USD.

Ale jejich výstup je většinou 10 MHz. Nejsem si jistý, jak přesné by to
bylo, kdyby se na to zavěsil 100GHz oscilátor.
V tak vysokých frekvencích se vůbec nevyznám, ale tipoval bych, že
přesnost a stabilita nebude nic moc.

Zdraví PavelK