SD/MC karta to RS232 - FAT

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Prosinec 5 09:30:48 CET 2005

Az to budete mit na stole dejte prosím vedet jak to funguje.
Michal
----- Original Message -----
From: Masnica Lubomir
To: HW-news
Sent: Monday, December 05, 2005 8:30 AM
Subject: Re: SD/MC karta to RS232 - FAT

Postavil jsem na 51 ale ne s podporou FAT.... tak nic moc....
Uvedený produkt se chová jako disk / vytváření souborů,.../ vše po RS232 a
cena cca 2200 kč. Dalo by se to získat přímo od MITE ale cena bude vyšší.
Objednal jsem si ALFAT-SD /cena s poštovným 50Liber/.

Zdravim.
Pred casem jsem Vam posilal odkaz ( i dalsi konferujici) na konstrukci s
AT2313. Postavil jste to? Funguje to? ja mam zatim zcasti zabastleny HW.
S pozdravem
JH