Re: OT: kódování souboru

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Prosinec 5 01:27:08 CET 2005

Dobra nahrada notepadu je PSPad www.pspad.com pouzivam ho na psani web
stranek a umi celkem dost veci (vcetne zmeny kodovani, ruzne prevody
dle vami napsanych prevodnich tabulek - obcas se hodi, v omezene mire
doplnovat hacky a carky nad slovama a obracene atd.). Doporucuji misto
notepadu. Ano takovych editoru existuje 'milion', ale tenhle mi fakt
padnul do ruky (je v cestine, nenechte se zmast koncovkou .com). A
je bez adwaru nebo jineho smeti :)