Gunnovy diody?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Prosinec 4 15:38:48 CET 2005

Kdyz uz jste to nakousnul, klasicke radary ceske policie funguji tez na
Dopplerovo principu funguji na kmitoctech radove desitky GHz a ze by
byly synchronizovane
cesiovym normalem bych nerekl....

O dlouhodobou ( mam na mysli radove 1-10s)  stabilitu kmitoctu totiz
vubec nejde, pokud  se z generatoru pro TX primo  odvozuje kmitocet i
pro smesovac prijimace.( pri vyssich vykonech  lze pouzit primosmesujici
RX ) Navic merici cyklus je tak kratky ( dejme tomu napriklad 10ns) , ze
kratkodoba stabilita  behem okamziku mereni ( vyhodnoceni ) je naprosto
dostatecna a stejne se prumeruje z mnoha dalsich mereni.
Souhlasim s tim, ze ale tohle stavet je nesmysl, prez to, ze to neni
nerealne.
Na matfys jsem  ale nebyl, takze mi mozna neco uniklo.
Honza