Gunnovy diody?

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Neděle Prosinec 4 14:15:07 CET 2005

Zdravim,

Je to sice hezke, dokonce i cena lakava, ale pro mne k nicemu:(.
Ja nepotrebuji kmitocet vysilat, ale pouze prijimat.
Vysilac sam bude v pohybu, oscilator prijimace pak ma slouzit jako normal.
S odchylkami na strane oscilatoru vysilace a prijimace pocitam a muzu je
vzdy odpocitat...

Ackoliv bych nasel pro takovy modul vyuziti, ale pro neco uplne jiného, nez
kam smeruje muz prvotni dotaz:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu