ieee1394 zastrcky

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Prosinec 3 22:48:39 CET 2005

hwkonfera napsal(a):
> To Jirko, jiste, akorat mi ukaz, kde ten konektor prodavaji :)
> (pokud jsem to spravne pochopil, toto je demonstracni fotografie, zrejme k
> identifikaci, takove tablo; v nabidce
> http://www.pcplus.cz/ProductTree.asp?CategoryID=14&PPP=&SP=0 konektory
> nemaji)

Jo tak....ale to bych prece resil az primo s nimi, normalne poptavkou a
ev. dotazem, proc to maji na webu, kdyz to nedokazou dodat (pokud by to
tak skutecne bylo).

Obecne je rada firem dementni a neco jako soulad mezi 1., 2. a treti
vyrcenou (napsanou...atd.) vetou neexistuje. Je to proste o mire solidnosti.

Kazdopadne ale udelej osobni pruzkum situace a pak uvidis. Bohuzel je
taky pravda, ze telefon (+ dotaz na jmeno zamestnance) je stale
nejspolehlivejsi zpusob dohody, komunikace typu e-mail nebo SMS je
neuveritelne nespolehliva. Nikoliv vinou techniky, ale vohnoutu na druhe
strane.

--
Jirka