ieee1394 zastrcky

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Sobota Prosinec 3 19:28:14 CET 2005

Diky Jakube, v GM maji pouze 1394ky zasuvky, byt ve vynikajici cene i smd.
Ja kabelove zastrcky (konektory) nepotrebuji na firewire, ale jako nahrazku
na prepajeni infiniband x1 kabelaze, tj. HSSDC kabelu. Ze zastoupeni
Amphenolu mi totiz sdelili, ze prave ukoncili vyrobu HSSDC konektoru na
panel a mne zbylo v ruce 20 pomerne drahych kabelu (asi 60 USD za kus) s
prislusnymi zastrckami. Jeko jedine mozne reseni vidim prepajet koncovky na
kabelech na ieee1394 at uz 6 nebo 9 pinove, pricemz dostupnost zasuvek na
panel je zajistena napr. i v GM. Tot cely problem, opravdu mi nejde o
kabely, tech tu mam celou krabici :) - potrebuji levnou komplementarni
dvojici konektoru "kabel-panel", ktera by mela nejmene 5 konektoru a byla
stinena (obalem) a bylo ji mozne pouzit pro vysoce rychle seriove prenosy
(toto bude 2,5 Gbps). Po mnoha uvahach se mi ieee1394 (at uz a nebo b nebo
c) zda nejlepsim resenim...

Hezky den, Simon Cihelnik

-------------------

Kdysi jsem v GMku kupoval 1394ky /6ti pin do plosnaku, ale ted jsem koukal
do
tisteneho katalogu 2003, ktery mam doma a na kabel tam nic neni (je otazka,
zda v letosnim katalogu to treba nepribylo).
Nicmene na co je potrebujes? Normalni 1394kove kabely lze koupit v ruznych
verzich (4/4, 4/6 a 6/6) a ruznych delkach za par korun a pokud je v kusovce
potreba nejaky nestandardni kabel, asi bych to resil koupenim odpovidajiciho
standardniho, stipackami s naslednym pripajenim toho nestandardniho
konektoru
na jeden z koncu.

Jakub Serych