Re: AIW 128 - 16MB - zadarmo, nebo za poštovné do dobrých rukou.

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Sobota Prosinec 3 16:56:10 CET 2005

Ceska posta nabizi mezinardni postovni poukazky kde je poplatek asi 90Kc, ale poslal jsem jednu do Polska a podle tvrzeni druhe strany to nedorazilo, takze probiha reklamace... tak nevim.
Ales Chlubny