Display nokia 3310

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Prosinec 3 10:43:30 CET 2005

Ach jo, ze ja si vzdy hodlam komplikovat zivot. Jasne, ze 3V3 i pro
MCU je jednoduzsi. Soupam nohama a jdu to predelat:)
No ja ty displaye vzal v www.dilynamobily.cz - jelikoz to mam na
hrani, tak ta polovicni cena je celkem argument. Popravde jsem se
puvodne obaval, jestli je to podvod nebo atrapa:D Ale c) je spravne -
vse bylo OK, chvalim:)
Marek