kdyz bude ten patek :-)

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Prosinec 2 22:40:14 CET 2005

> Abych pravdu rekl, jisty si uplne nejsem, ale myslim, ze neni. Je to sice
> "normalni" vicebodova strikacka, ale co je u Hondy normalni :) Motor je
> typove z roku 86 a z tech 1958 ccm vyzdimali bez turba 104kW (DOHC), k

No vaha vzduchu tam muze byt, informace o vzduchu je pro tvorbu smesi
klicova, vstikovaci systemy meri mnozstvi vzduchu (drive) nebo vahu
vzduchu (nyni). Mechanicke a elmechanicke systemy pouzivaly mnozstvi
vzduchu, elektronicke ze zacatku mnozstvi a pozdeji vahu. Vaha je myslim
pouzivana nejak od 2. poloviny 80tych let.

> lety (bez turba, samozrejme). Obcas mi nektera jejich technicka reseni z te
> doby trochu berou dech...

To me nektera stara reseni berou dech taky a cim starsi a dumyslnejsi
tim vice...

> Opla kadeta GSI s motorem 2.0 motor ma r.v. 91 a ma to standardne cca
> 115kW ... i kdyz je fakt ze ten motor je mladsi

Mladsi? Pokud vim tak GSI byly osazovany motorem C 20 SEH 91kW/124PS a
to od roku 1986. Jojo s Kadettem kabrio GSI jsem taky nejaky cas jezdil
ale nerikal mi pane...

> Ty dvoutakty celkove jsou vzhledem ke sve zivotnosti a to kolik s nimi
> majitele najezdi mnohem mensi zatez nez neustale jezdici moderni auta.

Nojo ale 1 trabant vyprodukuje asi 100x vice rakovinotvornych castic nez
vetsina 4taktu a to vcetne Skody 120, to je proste dano spalovanim
oleje. Uz to tu pred casem zaznelo, produkty spalovani za katalyzatorem
jsou relativne dobre odbouratelne oproti neodbrouratelnym sazim ze
2taktu (abych jim jen nekrivdil tak i moderni diesel v sazich neni take
zadny svatousek), takze bych se srovnanim zatezi byl opatrny.

Pavel