Navrh civky s hrnickovym jadrem

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 2 18:15:48 CET 2005

naozaj sa s tym chcete piplat? Stoji 50 korun

* 51V32 A0 00 [Výrobce: RADIOHM] * 	* *
Akumulační indukčnost pro spínané zdroje, 80µH 10A 20mohm ø37xø11x12mm

http://eos.ges.cz/peosc.asp?menu=rejstrik2&misto=3&hledej=7AH&trihled=7AH000&stav=0&nazev=BRBRBRX3Tlumivky+a+induk%E8nostiBRBRBRX4Akumula%E8n%ED+induk%E8nosti+pro+sp%EDnan%E9+zdroje,+otev%F8en%E9+proveden%ED&obr=51V326&tpobr=&poznamka=