Rusicka ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Prosinec 2 08:31:36 CET 2005

Dne čtvrtek, 1. prosince 2005 23:47 zoodiskus@vol.cz napsal(a):
> Tak jsem dnes videl v realu profi sirokopasmovou rusicku z USA.
> Velikost asi jako externi 3.5" HDD , dve male antenky a po zapnuti
> v okoli (podle dokumentace cca 90m) nefunguji radia, vysilacky,
> televize ani mobilni telefony. V ralu jsme zkouseli FM radio, TV,
> vysicku a GSM 900MHz. Vse to totalne odrovnalo, minimalne uvnitr
> domu, kde jsme to pustili.
>
> Nechme stranou moralku a zakonost takoveho zarizeni, vezmeme to
> ciste technicky jak takove rusicky funguji? Je nekde na netu schema
> rusicky?

sirokopasmove funguji budto pulsne, nebo preladuji - pro uspesne rozbiti
dnesni komunikace musite preladovat minimalne 2000x za vterinu. Problem je,
ze vysilacky funguji, nikoli na prijem, ale na vysilani ano, tedy ma-li to na
to aby nebyl odposlouchavan, tohle mu nepomuze. Mobil samozrejme fungovat
nebude.

Resil jsem tohle kdysi pro meho sefa, stopy jsou i v hw-news.

--

                        Jaroslav Lukesh