problem X x usb/rs232 ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Prosinec 2 07:49:35 CET 2005

dobry den.
mam problem s pripojenim vice prevodniku USB/232(silabs cp2101) k
pocitaci.
mame aplikaci kde je pripojeno nekolik(zatim 4ks/silabs+3ftdi_papouch)
prevodniku a stava se mi, ze pri otevirani a zavirani com_portu se
aplikace kousne a nejde ani odstrelit. pomuze bud odpojeni rozbocovace
USB nebo vypnuti PC, zadne jine "odstreleni" aplikace nelze provest.
problem nastal az se zmenou hw. a sw. pc. drive celer1100+w2000 a ted
notebook ibm s 2Ghz
procem a XP_pro. chyba se projevi az od pripojeni 4ks usb_prevodniku s
cipem silabs. pokud k  3_silabsum pridam jeste 4ks "papouchu s ftdi"
problem nenastane. aplikace ja psana v delphi7. netusim jestli to muze
byt driverama nebo necim jinym. vyzkousel jsem ruzne rozbocovace, zmeny
cislovani portu, postupne otevirani a zavirani portu a porad nic :-(.
nemate nekdo aplikaci kde se oteviraji a zaviraji najednou alespon 4
com_porty, vyloucil bych pripadne vliv delphi7.
dik za kazdy napad.
tomik.