kdyz bude ten patek :-)

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Prosinec 2 00:10:55 CET 2005

Abych pravdu rekl, jisty si uplne nejsem, ale myslim, ze neni. Je to sice
"normalni" vicebodova strikacka, ale co je u Hondy normalni :) Motor je
typove z roku 86 a z tech 1958 ccm vyzdimali bez turba 104kW (DOHC), k
tomuhle litrovemu vykonu se ostatni seriova auta dostala nekdy pred peti
lety (bez turba, samozrejme). Obcas mi nektera jejich technicka reseni z te
doby trochu berou dech...

Pavel

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 01, 2005 11:53 PM
Subject: OT: kdyz bude ten patek :-)

Muze to byt napriklad tim, ze vaha nasavaneho vzduchu blbe vazi
vlhky vzduch, tedy pokud v Honde 91 vubec nec takeho je :-).

>Ja nevim, ale moje auto (Honda Prelude, 2.0i, r.v.91) kupodivu pri
vode ve  vzduchu naopak zretelne ubira a je o poznani linejsi,
nepodarilo se mi  rozumne zduvodnit, prestoze vim, ze vstrikovani
vody se pouziva k zvyseni  vykonu celkem bezne u zavodnich aut
(WRC). Nemate nejake vysvetleni?